Man – fre: 9:00–16:00. lør-søn lukket
Oversigtsbilledet, eller administratorens "skrivebord" når vedkommende, der er logget ind, er administrator bruger, består af forskellige grupperinger af opgaver, fakturaer og projekter. Som udgangspunkt er der følgende lister. Dagens opgaver, ugens opgaver. Opgaver igang, Opgaver ikke startet, opgaver der afventer, af en eller anden årsag, fakturaer til betaling, projekter igang og til betaling. Alle visninger er for alle brugere som er tilknyttet den afdeling som adminbrugeren er afdelingsleder for. Ud fra hver opgave, er det muligt både at åbne opgaven og læse detaljerne, og det er muligt at Quick tidsregistrere på en opgave. Der medfølger et avanceret rolle modul, som dog er meget simpelt at sætte op. Det kommer i en standard opsætning, og skulle det være nødvendigt, følger der support med i abonnementet. Er man logget ind som administrator, giver det som udgangspunkt flere muligheder, da en administrator bruger, kan se alle medarbejdere i sin egen afdeling. Det er f.eks muligt at åbne projekter med forskellige status, og det er muligt at se fakturaer. Man kan også vælge at se opgaver fra bestemt brugere, som kan vælges fra et menupunkt i toppen i højre side af skærmen.
Ved klik på medarbejder ikonet i toppen i højre side, åbnes menuen med medarbejdere i afdelingen, som illustreret til venstre. Der kan enten klikkes på den enkelte medarbejder i listen, hvorefter siden åbnes med opgaver for den valgte medarbejder, eller man kan klikke på linket "Vis alle brugere", hvorefter alle opgaver for medarbejderene i afdelingen vises.
Ud for hver opgave, er der mulighed for enten at åbne opgaven og se alle informationer, både tidligere og fremtidige opgave, eller der kan tidsregistreres direkte på opgaven. Det gøres via en popup, som billedet til venstre viser.
Flexprojekt, startede som flexintra, som havde specialiseret sig i intranet og extranet. Som en del af Flexintra, blev flexprojekt skabt, men er siden hen blevet et selvstændigt firma.
Modtag de seneste nyheder