Skrivebord / Opgave oversigt for medarbejder

Oversigtsbilledet, eller brugerens "skrivebord" når vedkommende, der er logget ind, er almindelig bruger, består af forskellige grupperinger af opgaver.

Som udgangspunkt er der følgende lister. Dagens opgaver, ugens opgaver. Opgaver igang, Opgaver ikke startet og opgaver der afventer, af en eller anden årsag. Men det er dog muligt at give en brugere adgang til flere muligheder, ved at give brugeren flere roller. Ud fra hver opgave, er det muligt både at åbne opgaven og læse detaljerne, og det er muligt at Quick tidsregistrere på en opgave.

Der medfølger et avanceret rolle modul, som dog er meget simpelt at sætte op. Det kommer i en standard opsætning, og skulle det være nødvendigt, følger der support med i abonnementet.
Er man logget ind som administrator, giver det som udgangspunkt flere muligheder, da en administrator bruger, kan se alle medarbejdere i sin egen afdeling.

Det er f.eks muligt at åbne projekter med forskellige status, og det er muligt at se fakturaer. Man kan også vælge at se opgaver fra bestemt brugere, som kan vælges fra et menupunkt i toppen i højre side af skærmen.

Ud for hver opgave, er der mulighed for enten at åbne opgaven og se alle informationer, både tidligere og fremtidige opgave, eller der kan tidsregistreres direkte på opgaven.

Det gøres via en popup, som billedet til venstre viser.

Om flexprojekt

Flexprojekt, startede som flexintra, som havde specialiseret sig i intranet og extranet. Som en del af Flexintra, blev flexprojekt skabt, men er siden hen blevet et selvstændigt firma.

Modtag nyhedsbrev

Modtag de seneste nyheder