Projekter er den overordnede side hvor man har overblik over projekt stamdata, herunder kunde data, Kundeansvarlig, Projektbeskrivelse, materialeliste, opgaver, tidsforbrug og arbejdessedler.
Det er opbygget som illustreret på billedet til højre og det er opbygget i flere områder på skærmen:
Faktureret, Projekt detaljer og knapper til at håndtere fakturering, delfakturering, opret arbejdsseddel,timer og produkter, Opret produkter og tilknyt, samt flere andre valg.
Det er desuden muligt at gemme tilbud, se fakturaer og del-fakturaer på projektet.
Der kan tildeles en projektleder og projektdeltagere.
Der kan tilknyttes en kunde, og ud fra dette valg også en kunde ansvarlig
Et projekt kan have 4 forskellige statusser:
- Afventer internt
- Afventer eksternt
- Afventer kunde
- Igang
Herud over, kan der vælges om et projekt er aktivt eller lukket.
Projekter kan være af forskellige typer.
- Kladder
- Tilbud
- Ordre
- Igang
- Til fakturering
- Faktureret
Materialeliste
Her vises, i samme linie som projektdetaljer, de timer, varer eller udgifter der er oprettet i projektet. Der vises desuden og materialet er faktureret.
Materialeliste
Opgaveliste
Tidsforbrug
Arbejdssedler